seronok kawan!

SERONOK...

Aku makin seronok untuk mengenal...
Aku makin seronok untuk berbicara...
Aku makin seronok untuk berkongsi.....
Aku makin seronok untuk menunggu......
Aku makin seronok untuk hari-hari bersama....
Aku makin seronok untuk berkongsi idea....
Aku makin seronk untuk bercerita dan dicerita....

walaupun seketika terjalin sama seronok....
Mungkin di sini dan suatu hari kita terpisah, seronok...
Kenangan bersama,xmungkin aku lupa sama kamu seronok...

tapi aku harap aku menjalani koma dan noktah bersama kamu seronok...
Aku seronok sama kamu...
aku mula mencari-cari kamu seronok...
supaya aku berubah menjadi seorang yang seronok....
SERONOK DAN SERONOK PADA KAMU,PADA KALIAN...
aku muhukan seronok itu merupakan rumah aku...
agar aku dapat deko ikut kemahuan aku....
terus kekal menjalani bersama aku...
Kerana aku tidak mahu seronok itu hanya satu persinggahan..
hanya permandangan indah....

Seronok sama kamu....hehehehehhehe...TQ SERONOK!!!!!

by:cikku farah & korea
Trimas sudi bace..HeHeHe..JOM FOLLOW

1 comment: