kau^aku

3 tahun...menyemai kasih yang suci..tanpa ade cacat celanya...kali pertama melihat kamu..hatik aku berdegup kencang...sempat aku berkata-kata"ensem gek mamat nie"nape mase MSK aku x nampak dye ek...?? sebulan perknalan kami sebagai membe kelas tak membawak ape-ape tanda kearah kebaikan...dye seorang yang pendiam..susah untuk aku mulakan perbualan...aku cuma tahu namenye melalui membe sebelah dye...MUHAMAD HAIQAL HANIS BIN MUHAMAD JUHAR...ammmbooiii panjang nyer nama...eh macam aku pulak yang nak angkat nikah nanti...hehehe...

masuk bulan kedua dye menunjukkan tanda positif..wahh ade chan nie...kami mula bertukar-tukar text...start dari situ kami mula berkenalan dengan lebih jauh lagi...aku dapat rasekan bunga-bunga cinta antare kami mula berputik....dalam kelas kami seperti biasa...kadang-kadang aku ketawa sendiri...dye duduk dihadapan aku tapi kami bermesej...hehe...aku terpikat dengan senyuman dye..kadang-kadang tak tido malam aku sebab rindu sangat nak tengok senyuman dye...hehehe..dah pandai rindu-rindu...

08 OGOS 2008 tarikh kami sah sebagai pasangan couple...tapi masih menjadi rahsie antare kami...tapi dari hari ke hari kemesraan kami menjadi bukti kat membe-membe kelas yang kami pasangan couple...(berape byk TAPI daa~~)dan kami mengakuinyer...sejak detik itu kami memang macam belangkas...dimana ade dye disitu ade aku...bhahahahaha....hubungan kami memang tiada halngan...kami bahagia bersama..ade satu ketika pensyarah kami ingat kami nie adik beradik(dye iras aku n aku iras dye)..hehehehe..insyaALLAH ade jodoh tak kemana...


aku merindui senyumannyer...gelak tawanyer..gurau sendanyer...manjenye...semua tentang dye memang aku rindukan sangat-sangat..aku tak sanggup kehilangan dye...walupon dari hari ke hari dye makin jauh...aku mahu ulang kembali saat perkenalan kami...rindu kamu sangat...(-_-)



Trimas sudi bace..HeHeHe..JOM FOLLOW

2 comments:

  1. AMBBBBBBBBBOIIIII...BHAHAHAHA..GELAK TAWA MIGRAIN PERKOSA OTAK AQ BILA BACE..CEMBURU MENGHANTUI AND MENCENGKAM SANUBARI NAGN AYAT2 KO NI..BHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. bhahahahaha..bertapa jiwang nyer ak...adehh...

    ReplyDelete