sahabat yang lupe daratan

Hahahahaha..memang pedih..adehh...tak pernah ak jmpe mnsia yg mcm ni.."habis madu sepah dibuang"
sngat sesuai untuk org mcm kau whai shabat...


'Teman ketawa bagaikan air didaun keladi walau tercurah tak berkesan tapi sahabat sejati bagai air lalu walau dicincang ia tak mungkin putus"

selpas jmpe membe baru aku langsung kau tak pandang..terima kasih kawan...aku ingat segala jase baik kau..aku akan doakan kebahagiaan kau dengan sahabat baru mu...


Ingatkan ku semua, wahai sahabat 
Kita untuk selamanya, kita percaya 
Kita tebarkan arah dan tak pernah lelah 
Kita bagai cerita, wahai sahabat 



Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi
Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah.. (-_-.)


Trimas sudi bace..HeHeHe..JOM FOLLOW

2 comments:

  1. MEMANG KAWAN KO RAMAI TAPI KO LETAK TREDMAK AQ...GAMBAR KOTAK KESYGAN AQ PON ADE TU...ADEH...KO FIRE AQ KE GILO!!

    ReplyDelete
  2. bhahahahha..terase k...sape makan cili dye yang rase manis nyer..

    ReplyDelete