Kau pergi jua

Ya Rahman Ya Rahim.....
mungkin ini yang ditakdirkan untuk aku...
bukan Muhamad Haiqal Hanis Muhd Juhar jodoh aku...
biar payah untuk aku terima tapi ak kena juga redha...
keluarga masih bersama aku...
biarlah Allah yang membalaz segala perbuatan die..
mungkin ade kesalahan aku yang aku x sedar...
mungkin ade kelemahan aku yang aku x nampak..
aku hanya insan yang lemah tidak mampu menidakkan yang Allah telah tetapkan...
hanya mampu berserah semoga ade sinar harapan lagi untuk aku meneruskan kehidupan ini...
Allah bersama dengan orang-orang yang lemah...
bulan ogos 2008 perhubungan kami...
bulan ogos 2014 pertunangan mereka...
ak redha...
ak redha...
ak redha...
pergilah kau wahai sayang dan cinta bersama die...
aku dah x perlukan kau lagi...
janji aku..
tetap aku tunaikan..
jadi pergilah kau....


Trimas sudi bace..HeHeHe..JOM FOLLOW

0 comments:

Post a Comment