Bakal Imamku

Hanye kerana tempat asal dari segamat, aku teruja nak jadi friends dye dalam app BEETALK... Aku ingatkan dye bekerja satu tempat dengan aku..bile dye respond,aku teruja...selidik punye selidik..aku salah larh...huhu..dye memg asal segamat tapi kerja pown dekat segamat...hurmm...xde harapan nak cari org kg dekat sini...

Tapi tak ape larh...takkan aku nak blah gitu jew...layan jew la dye nie...buat hilang bosan...hahaha...tapi macam best layan dye nie...aku minta pict dye...dye mmg susah nak bagi...malu-malu hanjing katenye...dye cakap dye tak hensem..aku cakap aku x kesah paras rupe...(tapi kalo tak hensem mmg aku cari jalan nak blah)..dye bg jugek..erkk..tapi...


Mana satu yew...???? dye bergurau senda pulak bagi pict dua org abam... erkk aku takut nak berharap..tapi aku macam teruja dengan abam kurus tu..walaupun aku nie terlebih lemaknye tapi ciri-ciri lelaki yg aku teruja adalah kurang lemaknye...arghhh!!! tensionnye...!!! tapi aku control.. aku layan dye macam biase..esoknye pown aku layan dye macam biase walaupown hati aku nak sangat tau dye yang mane satu...dek kerana tak tahan sangat nak tau..malam tu aku buat ayat comel tanye dye yg mane satu...kerana terlalu risau dengan jawapan dye..aku suruh membe rumah bace mcg dye tu...(takut sangat kalau bukan abam kurus)

Dan....haty aku berbunga sakura.....dye..RAZALI OTHMAN si abam kurus...hahaha..aku menjerit kegembiraan...hahahaha..(dah macam hape) terus layan dye dengan baeknye...dari hari k hari macam makin sayang pulak..dye pown bg respond baek jew...dan kamiorg declare couple..cepat sangatkan..tapi tak pe larh..pengalaman memberi pengajaran..aku tak terlalu berharap..tapi kalau dah jodoh...

Aku tak pernah cerita dengan mak aku pasal lelaki..pasal EKAL pown aku cerita bile dah setahun couple...tu pown sebab kantoi pict aku dengan EKAL..tapi ble dengan abam kurus nie aku teruja nak cerita dengan mak aku...mak ayah aku tak kesah asalkan dye baek..mak aku bole siasat pulak pasal dye..ntah macam mane dye kenal org yg dekat ngan kg abam kurus nie aku pown tak tau..nasib baek penyiasat tu cerita yang baek2 jew..tapi aku cakap juge,kalau mak ayah tak suke aku akan cari yg lain..aku taknak mak ayah aku terima dye kerana terpakse...

frist time jumpe kelako sangat..dating bawak adik...mak aku tak caye aku nak keluo berdua dengan dye...hahaha...pastu jumpe tak sampai 20 minit..adik aku dah ajak balik(hannnnjingggg) aku pown ikot jew lah..nt kena tinggal...second time jmpe..dye terus bawak aku jumpe mak dye..erkkkk..sangat cepat...takut+risau nak jmpe mak dye..tapi dye buat relax jew..geram aku tengok dye nie...nasib la mak dye oky..hehehe..

Balik dye hantar aku dan aku terus kenalkan mak ayah aku...mak aku teruja..cakap abam kurus nie hensem...hahaha...kire famly dah setuju nie kami pown teruskan hubungan nie...makin hari makin sayang...sayang sangat-sangat..tak nak dah cari yang lain..dye terima kekurangan aku yang tak berape nak chantek tapi ch0mey nie..

5 bulan hubungan kami...kami buat keputusan nak jadi lebih serius..mak ayah dah setuju..famly dye pown setuju..semoga dipermudahkan semuanye...



Razali Othman sudikah kamu menjadi IMAMKU DUNIA AKHIRAT....(sooo sawitt)



Trimas sudi bace..HeHeHe..JOM FOLLOW

0 comments:

Post a Comment