GEDIK MENGEDIK

bila mood mengedik datang...tetibe nak menceritakan tentang gedik manjenye diri ini...
aku seorang yang memang gedik melampau...tapi pada aku,aku nie manje..hahaha..perasaan sendiri...aku memang tak suke orang tentukan hidup aku..biar aku yang tentukan..ape yang aku suke jangan nak halang atau bantah..memang free jew kau dapat maki...(dalam hati jew makinye)
manje larh tu kan perangai aku....

aku suke buat gedik dengan orang yang aku sayang...aku suke buat macam aku nie baby bile ade orang yang aku sayang kat sebelah... aku nak rase dilindungi dan dihargai...dalam adik beradik sume cakap aku nie baby mak( dyeowang jeles lettew) aku suke tanye mak macam2..keputusan sume mintak pendapat mak...myb sebab aku sowang anak pempuan..sooo aku xde kakak nak mintak rujukan dan pendapat...

dengan en.tunang pown aku suke buat gedik manje...tibe-tibe xde angin ribut..aku merajuk dengan dye...aku buat2 sedih...tak tahu lah kenape..tapi memang nak dye pujuk..kadang2 semggu 4x aku buat hal....hahahaha..kadang tu aku taw dye bz tp saje nak menggedik...kalo dye tak respond...aku merajuk...manjekan aku...hahahaha

terima kasih awak sudi melayan saye yang manje lagi comel nie...kalau la bole pelok awak..memang saye da pelok awak time kite jalan2...tak sabonye nak jadi halal awak...semoga ALLAH swt permudahkan urusan kite kan sayang...


gedik yang tahap rendah

Trimas sudi bace..HeHeHe..JOM FOLLOW

0 comments:

Post a Comment