18 september 2015

Alhamdulillah syukur Ya ALLAH...Kau Maha Perancang lagi Maha Mengetahui...Kau juga sebaik-baik perancang Ya ALLAH...Aku bersyukur dan redha dengan aturan yang telah Kau rancangkan ini...

Memang aku rancang nak khawen mase umo 25..tapi ble ekal tinggalkan aku..aku jadi putus harapan dan redha kalo jodoh aku lambat sampai...aku hanya mampu bertawaqal..dan ALLAH Maha Perancang...sudah tertulis jodoh aku sampai mase umo aku 25 tahun...SubhanaALLAH besar sungguh kuasa Mu Ya ALLAH...

Ogos 2014 aku berkenalan dengan dye...mei 2015 aku bertunang..september 2015 aku sah jadi isterinya...Ya ALLAH cantik sungguh aturan MU...memang aku tak sangke cepat betoi aku berubah status...

18 september 2015 dengan sekali lafaz aku sah jadi isteri kepada RAZALI BIN OTHMAN...


berubah status aku berubah juga kehidupan aku...dulu aku bole buat ape aje tanpe perlu minta izin...sekarang aku nak contact membe lelaki kena minta izin dye dulu...makin jauh la aku dengan membe2...suami perlu diutamakan...



Alhamdulillah selesai sudah majlis nikah dan malam berinai...syukur semua berjalan lancar..dan aku asyik tergelak jew atas pelamin...kelako sangat..dengan suami aku yang terlupa nak pakai kasut...kenangan betoi...terima kasih kat membe2 yang teman aku mase nikah..korang lah yang hilangkan nebes aku dgn buat aku trgelak sepanjang proses akad nikah...









  

Trimas sudi bace..HeHeHe..JOM FOLLOW

0 comments:

Post a Comment