happy+gumbira+ser0n0k


Ammmboooi tg0k tajuk pown dh taw an betapa gumbira nyer haty ete ...hahahhahahaha...dr kesilpan semlm aku peljari sesuatu..."JANGAN BUAT KEPUTUSAN TERBURU-BURU" thanks kwn...kamu banyak bantu aku untuk meneruskannyer...takde kamu mungkin aku tak sekuat ini....

Bile aku fikirkan balik mungkin dari silap aku sendiri macam yang kamu cakap...hermm...aku baru teringat kata seorang penceramah mase motivasi dulu,"MANUSIA YANG LAHIR TAHUN KUDA SUKA MEMBABI BUTE" nampaknye ape yang penceramah tu cakap dh terbukti benar tiada yang tidak benar melainkan benar belaka....bahahahaha...

Jadi kesimpulan yang aku dapat...semalam adlah pengajaran..hidup mesty diteruskan...dugaan tetap akan datang...keputusan biarlah takdir yang menetukan...ajal maut,jodoh pertemuan sumenya ALLAH yang tentukan..kite hanya merancang DIAlah yang menentukan...takkan lari gunung dikejar....MAAF itu yang terbaik untuk dilafazkan skarang...semoge kite bahagia dengan hidup kite...



Trimas sudi bace..HeHeHe..JOM FOLLOW

0 comments:

Post a Comment