My E-Day

Bila tangan gatal nak menari...mula mengikut rentak fikiran mengeluarkan ayat-ayat yang ntah hape-hape...............
Alhamdulillah...syukur Ya ALLAH kerana hubungan aku dan elly setapak maju kehadapan... Memang banyak sangat dugaan sebelum majlis...sampai rase tak nak khawen dah... kusut sangat dengan masalah... Tapi sumenye berjalan dengan lancar atas izin Mu Ya ALLAH...syukur alhamdulillah...

3515.....Cam best an 3 darab 5 samedengan 15...hahaha... Tarikh penting dalam hidup aku yang mengubah status aku... Jadi tunangan orang...Dengo pown aku da rase cuak sangat... Darah manis katenye (if cakap "jage-jage, nanti semut datang")...macam-macam dugaan datang nanti... Tapi.. InshaaALLAH dengan izin-NYA, aku dan elly dapat tempuh dugaan nie dengan redha...



Lagi 4 bulan mengubah status aku lagi...sebagai isteri orang pulak...inshaaALLAH... Semoga majlis kami berjalan dengan lancar.. Cukup dan sempurna segala persiapan majlis kami nanti...Tak sabo pulak nak settle kan sume nie...





Saya sayang awak sangat Razali Othman... Terima kasih kerana sudi amek saya jadi suri dalam hidup awak.. Dan terima kasih juga kerana sudi jadi imam dunia akhirat saya...semoga kita dapat menghadapi dugaan dalam rumahtangga nie dengan redha.....saya nak anak ramai taw.... (oky gatal nak khawen cepat)






Trimas sudi bace..HeHeHe..JOM FOLLOW

0 comments:

Post a Comment