sAhAbAt sELamAnYa


assalamualaikum...dah lame aku nak cerita tentang dye... Mohd Iftitah (lupe name ayah dye)
perkenalan kami di ciast..kami satu kelas...memule tu ak x perasan sgt kewujudan dye...hahahaha..tp satu hari tu ade pengajar kami panggil name dye..ya..ak teruja dengan name dye yang unik tu...hehehehe..ak cari org nye..rupenye duduk sebaris dngan ak....hahahaha...(nampak sgt ak nie s0mb0ng) tp sejak ari tu ak selalu la senyum2 dengan dye...malu2 hanjing lg nk bertegur...tp lame2 ak tunjuk la perangai ak yg mmg tak tau malu nie tegur la dye...



Ak ckp name dye cam best...hahaha..sejak aritu ak perasan yg dye selalu usha ak..(oky yg ini kenyataan) memule ak wat bodo..tp lame2 bengang gek..ak tenung dye alek..trus dye senyum...cehh ingt an takut...rupenye lagi suke...ak tnye npe suke usha ak..dye ckp saje jew...sejak dr hari tu kmiorg jd membe baek....ya membe baek or bff...kat mane ade dye mesty ade ak...satu ciast ingt kamiorg couple...pade ak bio la dyeowg nk ckp ape..yg penting hati kmiorg taw....


kadang2 kalo ak x alek kampung kamiorg kuo same2...g tengok wayang la..jengjalan kat subang..bile bulan puase kamiorg g bazar same2...kadang2 berbuke sesame...penah tu alek dr berbuke kamiorg g i-cty...hahaha...best woo....penah kamiorg kuo time ade kelas...kamiorg g klang sbb nk tengok kolej yg ak nk patrikal...skali mmbe tepon suh balik cepat sbb pegawai penilai datang nak tengok fail folio...hahahaha....mmg tragis...nasib baek sempat smpai...


abeh dr ciast...kami same2 patrikal..dye kat seremban ak kat klang...dye sanggup patrikal dekat situ untuk dekat ngan aku...huhu..klo bole dye nak satu tmpat patrikal..tp xde rezeki...
sebulan patrikal ak dapat kerja tetap di kuala lumpur...sejak aku kerja tetap ak macm jao an diri dr dye...bukan senghaje tp aku tengah pujuk aty ak yg  kecewa dengan permainan lelaki...ble aku ade kekuatan balik..aku cari dye...ya dye marah aku...sangat2....dye ckp kalo pown kecewa nape nak lari an diri dr dye...ak minta maaf sahabat...aku tak kuat...hubungan kami seperti biase...aku cube nk terima dye sebagai kesayangan...tp mmg tak bole..dye mmg aku sayang sebagai sahabat..kdg ak jelez ble ade perempuan rapat ngan dye tapi ak tak bole nak syang dye lebih..terima kasih kerana menjadi sahabat aku.....IF..



Hari ini aku tulis tentang dye sempena hari ulang tahun kelahiran dye yang ke 23...happy bufday kawan...aku nak ajew sambut dengan ang..tp apekan daye waktu x mengizinkan..tp selagi aku blom jd hak org lain...aku cube cari waktu untuk kite berdue...hehehe...



Trimas sudi bace..HeHeHe..JOM FOLLOW

0 comments:

Post a Comment